Inhuur administratieve support

Efficiënte administratieve ondersteuning voor MKB-ondernemers

Als ondernemer heb je vaak weinig tijd voor de financiële administratie. Misschien ontbreekt het je vaste personeel aan de nodige kennis of tijd om deze taken uit te voeren.

Stel je voor dat je administratie altijd op orde is. Geen achterstallige betalingen, een overzichtelijke boekhouding en direct inzicht in je financiële situatie.

Ik regel nauwgezet en met veel plezier jouw financiële administratie, zowel op locatie als op afstand, of een combinatie daarvan. Of het nu gaat om eenmalige of reguliere werkzaamheden, ik sta voor je klaar.

Diensten die ik aanbied:

  • Complete boekhouding: facturering, crediteurenbeheer, bonnetjes verwerken, BTW aangifte
  • Projectadministratie
  • Ledenadministratie
  • Urenadministratie


Laat mij je helpen, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is: het laten groeien van je bedrijf.

Huur administratieve support in

Baljon Administratie

Uurtarief

€ 60

Een gereduceerd tarief is mogelijk bij een wekelijkse dienstverlening op locatie of op afstand.

Reken vandaag nog af met je financiële zorgen!

Zet vandaag de eerste stap om je administratie op orde te krijgen.

Neem contact op, zodat ik je hierbij kan ondersteunen. Laat je gegevens achter op het formulier. Ik bel je dan zo snel mogelijk.